Dušou školy je náš tím
Mgr. Andrea Lovászová, Riaditeľka školy
22 rokov skúseností a lásky k učeniu a k deťom.
Naša riaditeľka sa venuje pedagogickej činnosti už viac ako dve desaťročia. Študovala na Trnavskej univerzite, kde získala aprobáciu v odboroch učiteľstvo pre 1. stupeň ZŠ vrátane predprimárnej pedagogiky a aprobáciu pre výučbu nemčiny a angličtiny.
Bohatá prax a vedenie
Počas svojej kariéry pôsobila ako riaditeľka na štátnej základnej škole, kde nielen viedla školu, ale aj učila dospelých, najmä cudzincov, na súkromnej jazykovej škole. Svoje bohaté skúsenosti využíva na to, aby vkladala do svojej práce lásku, porozumenie a empatiu.
Úspech je radosť detí
Jej najväčšou odmenou je, keď sa deti tešia každý deň do školy. Úprimnosť, empatia a láska k svojej práci sú hodnoty, ktoré ju sprevádzajú na každom kroku.
Osobné záujmy
Vo voľnom čase sa venuje svojej rodine a milovaným zvieratkám – mačičkám a psíkovi. Najradšej relaxuje v prírode, kde načerpáva novú energiu pre svoje pedagogické poslanie.
Mgr. Terézia Fojtíková, pedagóg
Mgr. Jana Michaela Ševčíková, FDC, pedagóg.
Som rehoľnou sestrou v Kongregácii Dcér Božskej Lásky – FDC, v ktorej sa venujem deťom, mládeži a členom nášho tretieho rádu už dlhé roky.
S veľkou láskou som pripravila stovky detí na 1. Sv. Prijímanie a mnohých mladých ľudí na prijatie sviatosti birmovania. Viedla som desiatky duchovných obnov a duchovných cvičení pre deti, mládež aj členov Rodiny Božskej Lásky.
Mojou charakteristickou vlastnosťou je radosť a tvorivosť. Vo voľnom čase rada športujem.

Mgr. Mária Porubská, špeciálny pedagóg
Na našej škole poskytujem svoju podporu individuálnou a skupinovou formou.
Školský špeciálny pedagóg vykonáva odborné činnosti v rámci orientačnej špeciálnopedagogickej diagnostiky, intervencie, depistáže, individuálneho, alebo skupinového poradenstva žiakom, učiteľom a rodičom našej školy. Pri individuálnej činnosti so žiakmi je potrebné, aby jeho rodič alebo zákonný zástupca dal písomný súhlas k tomu, aby som mohla s ich dieťaťom pracovať. Svoj súhlas dáva podpísaním IVP.

Pri individuálnej činnosti so žiakom s vývinovými poruchami učenia a poruchami pozornosti a aktivity poskytujem individuálne poradenstvo, prípadne vykonávam orientačnú diagnostiku, ale hlavne intervenciu, ktorá má za cieľ: rozvoj špecifických funkcií, tréning kognitívnych schopností; zdokonaľovanie pamäte (akusticko-verbálna a zraková, pracovná pamäť) a poznávacích procesov; spresňovanie vnímania, poznávania, diferenciačných schopností; rozvíjanie priestorovej a časovej orientácie, nácvik pravo-ľavej orientácie (telesná schéma, rovinná a časová orientácia), serialita (nácvik sekvencií, postupnosti), intermodalita (audiovizuálny vzťah); rozvoj číselných predstáv; algoritmus riešenia slovných úloh; orientácia v rovine, v priestore a čase.
Skupinová činnosť so žiakmi má preventívny a poradenský charakter, kde písomný súhlas rodiča, alebo zákonného zástupcu nie je potrebný, lebo prebieha formou interaktívnych cvičení, alebo preventívnych programov.
Spolupracujem s rodičom, alebo zákonným zástupcom žiaka, so špeciálnym pedagógom a psychológom z CPP a CŠPP, s metodickými orgánmi (PZ, MK), s vedením školy a všetkými pedagógmi a pedagogickými asistentmi. Spolupodieľam sa na vytváraní, aktualizácii a inovácii IVP pre žiakov so ŠVVP, následne sa podieľam na jeho aplikácii v praxi. Spolupracujem pri neformálnom vzdelávaní. Pravidelne realizujem špeciálno-pedagogické intervencie so žiakmi s ťažkosťami v učení, zvlášť so žiakmi s vývinovými poruchami učenia. Konzultácie so zákonným zástupcom žiaka poskytujem po vzájomnej dohode.
Mgr. Klaudia Luptáková, pedagóg
Mgr. Hana Malíková, pedagóg
– učiteľka s dlhoročnou praxou výučby nemeckého jazyka. Miluje dlhé prechádzky s deťmi do Medickej záhrady. Zázračne uspí aj tie najnespavejšie deti.
Bc. Terézia Podhradská, pedagóg
Som študentkou Pedagogickej fakulty UK v Bratislave na katedre Predprimárnej a primárnej pedagogiky. Vo voľnom čase najradšej chodím so svojimi blízkymi do prírody, hrám na klavíri, spievam, skladám vlastné piesne a pečiem. Učiteľkou som sa chcela stať už od detstva, a preto som už od základnej školy vyhľadávala príležitosti na venovanie sa deťom. Viedla som v našej farnosti na Rozkvete v Považskej Bystrici stretká detí, každoročne pomáham pri organizovaní detských táborov a iných farských aktivít. Okrem toho vediem hudobnú skupinu mladých, s ktorou hrávame na mládežníckych omšiach, chválach či adoráciách. Predtým, ako som začala brigádovať tu v Škôlke sv. Michala som viedla umelecké krúžky cez OZ Krúžky v škole v materských a základných školách. Za čas pôsobenia tu v Škôlke som sa toho mnoho naučila o sebe, o deťoch, o výchove a vzdelávaní. Túžim sprevádzať deti na ceste ich rastom, podnecovať v nich zvedavosť, túžbu učiť sa, snahu byť dobrými ľuďmi a viesť ich k láske k umeniu, lebo to mi je srdcu blízke. Túžim rásť spolu s deťmi a popri nich sa stávať nielen lepšou učiteľkou, ale aj lepším človekom.
Viktória Romanjuk, prevádzkarka
Mgr. Alžbeta Záhorská, logopéd
ktorá nielen učí správne vyslovovať ale rozvíja komplexne deťom slovnú zásobu a reč
Ing, Tomáš Kováčik, PhD., spoluzakladateľ, IT a marketingový poradca
Tomáš Kováčik spoznal, aké vzácne a nie bežné je také dobro, ktoré jeho deti dostali v katolíckej škôlke, konkrétne v Cirkevnej materskej škole sv. Márie Mazzarellovej v Petržalke. Vďaka nej sa jeho rodina zoznámila s ďalšími rodinami a dodnes rozvíjajú pekné priateľstvá. Roky túžil po tom, aby aj ďalšie deti a rodiny mohli dostávať to, čo jeho rodina, aby vznikali ďalšie katolícke škôlky, kde deti prirodzeným spôsobom dostávajú vieru a kde vznikajú krásne priateľstvá. Katolícke škôlky vníma aj ako evanjelizačný priestor, priestor, kde možno nielen deťom, ale celým rodinám prirodzene odovzdávať krásu a hodnotu viery.

JUDr. Jana Michaličková, PhD., zriaďovateľka školy a škôlky sv. Michala
Zriaďovateľka školy je matkou troch detí, ktorej veľmi záleží na vzdelaní jej vlastných detí. Vzdelávanie nie je len naberanie vedomostí ale aj pocit prijatia, odovzdávanie hodnôt a priateľské prostredie. Ako právnička a zriaďovateľka ďalšej úspešnej Súkromnej základnej umeleckej školy v Trenčíne sa rozhodla rozšíriť svoje portfólio aj o rodinnú škôlku a preto spolu s Tomášom Kováčikom zakladali Škôlku sv. Michala v roku 2021. V roku 2023 vznikla aj naša základná škola. V piatom roku fungovania školy našli svoje nové a stále sídlo v bratislavskom Ružinove.
Výučba detí v menších vzdelávacích kolektívoch je budúcnosťou vzdelania. Už dnes musíme pripraviť deti do života najmä zručnosťami a naučiť ich kriticky myslieť, vyhodnocovať, analyzovať, a zorientovať sa v spleti nekonečného množstva informácií. Našim deťom potrebujeme odovzdať predovšetkým hodnoty ľudskosti, vzájomnej pomoci a pocit zodpovednosti. Deti sa majú naučiť využívať svoje talenty v prospech celého ľudstva. V školskom prostredí rodinného typu s individuálnym prístupom si tieto základy osvoja prirodzenou cestou.

Ak sa túžite stať súčasťou nášho tímu, kontaktujte nás!